یخچال شو کیس وارداتی جهت نگهداری کیک و شیرینی های تر

امروزه افراد در طول سال مهمانی های متفاوتی می گیرند یا به مناسبت های مختلف اقدام به خرید کیک و شیرینی می کنند. کیک و شیرینی در مدل های مختلف وجود دارد که دو مدل پر طرفدار آن تر و خشک می باشد. کیک و شیرینی های تر حتما باید داخل یخچال نگهداری شوند. یخچال های مختلف با اندازه و مدل های مختلف برای نگهداری کیک و شیرینی تر طراحی و تولید شده اند. هر شیرینی فروشی باید بر اساس میزان مشتریان خود اقدام به خرید یخچال کند. در این مطلب از وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال شو کیس وارداتی جهت نگهداری کیک و شیرینی های تر بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال شو کیس وارداتی جهت نگهداری کیک و شیرینی های تر

یخچال شو کیس وارداتی جهت نگهداری کیک و شیرینی های تر:

این یخچال مخصوص کیک و شیرینی های تر طراحی و تولید شده است و مخصوص نگهداری این مدل شیرینی ها می باشد.این یخچال شو کیس یک محصول وارداتی می باشد که توسط مجموعه وطن سرما انجام می شود. در ساخت و طراحی این یخچال از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و می توان گفت خرابی این یخچال بسیار کم می باشد.

داخل این یخچال دو طبقه است که می توان انواع کیک و شیرینی تر داخل آن قرار داد. این یخچال دارای اندازه مناسبی می باشد و جای بسیار زیادی را اشغال نمی کند. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت بسیار بالا دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را سفارش دهید.

شیشه ای که در ساخت این یخچال استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد و همچنین جنس بدنه این یخچال بسیار مرغوب و با کیفیت است. داخل آن چراغ هایی قرار داده شده است تا مشتریان به راحتی بتوانند داخل آن را ببینند.

مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *