درباره وطن سرما

یخچال صنعتی امروزه در بیشتر مغازه هایی که با مواد غذایی سروکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت اگر روزی یخچال های صنعتی در داخل این مغازه ها نباشد، صاحبین این فروشگاه ها با مشکلات بیشماری روبرو خواهند شد. برای آگاهی از اهمیت یک یخچال صنعتی می توانید به یخچال فروشگاه های بزرگ، یخچال نوشابه، یخچال سوپرمارکت ها، یخچال اغذیه فروشی ها و مکان های این چنینی نگاهی بیندازید.

تفاوت یک یخچال صنعتی با یخچال های خانگی در چیست؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چرا در فروشگاه ها نمی توان از یخچال ها و فریزر های خانگی استفاده کرد. موضوع اینجاست که یک یخچال صنعتی و کارکرد آن به طور کامل با یخچال های خانگی متفاوت است. در خانه هدف شما تنها سرد نگه داشتن مقدار مشخصی مواد غذایی است. در واقع حجمی از مواد غذایی که در خانه آن را نگه داری می کنید نسبت به یک فروشگاه مواد غذایی یا قصابی بسیار ناچیز است. در فروشگاه ها لازم است تا حجم انبوهی از مواد غذایی را نگه داری کرد. موادی که هر روز امکان فاسد شدن آن ها وجود دارد. به همین خاطر لازم است با توجه به حجم این مواد غذایی از یک یخچال با ظرفیت بیشتر و قدرت سرما سازی بیشتر استفاده شود. این مهم ترین تفاوت یک یخچال صنعتی با یک فریزر خانگی است.

کاربردهای یخچال صنعتی

در یخچال های صنعتی گرما به وسیله موتور و استفاده از یک سیکل ترکیبی به بیرون از یخچال انتقال داده می شود. خنک نگه داشتن محیط برای بسیاری از مواد غذایی مصرفی ما یک امر لازم است. برای مثال برای نگه داری انواع گوشت مثل گوشت مرغ یا ماهی لازم است از محیطی خنک و البته خشک استفاده کرد. به همین خاطر استفاده از یخچال قصابی امری واجب به نظر می رسد. همچنین برای نگه داری مواد کنسروی و غذاهای آماده و نیمه آماده نیز لازم است از یک یا چندین یخچال صنعتی استفاده کرد. استفاده یخچال هایپرمارکت ها نیز به همین خاطر است. البته استفاده از یخچال های صنعتی فقط در فروشگاه ها نیست که مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال صنعتی به عنوان یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فود ها نیز به حساب آمده و در این مکان ها نیز مورد استفاده است.

خرید یخچال صنعتی

اگر قصد خرید یک یخچال صنعتی برای فروشگاه یا آشپزخانه خود را دارید قبل از هر چیز مشخص کنید به چه منظوری نیاز به یک یخچال دارید. در این حالت می توانید با آگاهی بیشتری به بررسی مدل های موجود در بازار بپردازید. وطن سرما تولید کننده انواع یخچال های صنعتی بوده و آماده فروش انواع یخچال صنعتی، یخچال نوشابه ، یخچال قصابی ، یخچال سوپرمارکت ، یخچال هایپرمارکت ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و فست فودی به صورت تکی و عمده می باشد.در ادامه مطلب به برخی از موارد مهم در خرید یخچال های صنعتی اشاره شده است.

میزان برق مصرفی در یخچال های صنعتی

امروزه با استفاده از تکنولوژی های نوین میزان برق مصرفی در این یخچال ها کاهش یافته است. میزان برق مصرفی از این نظر حائز اهمیت است که لازم است این یخچال ها در تمام طول روز روشن باشند. به همین خاطر بهتر است در زمان خرید دقت کنید که یخچالی با میزان مصرف پایین خریداری کنید. وطن سرما در ساخت یخچال های صنعتی این مورد را مورد توجه ویژه قرار داده و سعی کرده ایم میزان مصرف برق را در یخچال ها تا حد بالایی کاهش دهیم.

ظرفیت یخچال های صنعتی

از یک یخچال صنعتی هم می توان در یک فروشگاه کوچک استفاده کرد و هم در یک فروشگاه یا آشپزخانه بزرگ. به همین خاطر ما یخچال ها را در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می کنیم. این شما هستید که باید تشخیص دهید نیاز به چه یخچالی و با چه ابعادی دارید. نکته اینجاست که استفاده از یخچال های صنعتی بزرگ در یک فروشگاه کوچک به هیچ عنوان لازم نبوده و قطعاً از نظر میزان مصرف برق صرفه اقتصادی نیز ندارد. ضمن اینکه حجمی که یخچال خریداری شده اشغال می کند را نیز باید بررسی کرد.

اگر قصد دارید برای فروشگاه خود یا آشپزخانه خود اقدام به خرید یخچال صنعتی کنید می توانید در سایت وطن سرما انواع مدل های این یخچال را مشاهده کرده و با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید. دارا بودن گارانتی مناسب و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده از مهم ترین مزیت های خرید از ماست. فرقی نمی کند در چه شهر و استانی هستید. ما آمادگی ارسال یخچال به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا را داریم .