یخچال سفارشی مخصوص ساخت عطر

یکی از تجهیزایتی که برای عطر فروشی ها نیاز است یخچال می باشد. یخچال هایی که برای عطر فروشی ها طراحی و ساخته می شوند مخصوص می باشد و دارای ویژگی های خاص هستند. در این مطلب از سایت وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال سفارشی مخصوص ساخت عطر بپردازیم. با ما همراه باشید

یخچال سفارشی مخصوص ساخت عطر

معرفی و بررسی یخچال سفارشی مخصوص ساخت عطر:

این یخچال به صورت سفارشی برای عطرسازی ها طراحی و ساخته شده است. تمام مغازه هایی که مشغول به ساخت عطر هستند به این یخچال سفارشی نیاز دارند. این یخچال دارای شکل ظاهری بسیار زیبا است و نمای جذابی به مغازه عطر فروشی می دهد. در ساخت این یخچال از قطعات وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است.

اندازه این یخچال مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. موتور استفاده شده در این یخچال مناسب است و سرمای مناسب برای عطر ها را فراهم می کند. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه وطن سرما دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه وطن سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را سفارش دهید.

مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران با بهترین کیفیت ارسال می کند. شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *