یخچال پرده هوا موتور پایین بدنه الکترواستاتیک

یکی از مدل های یخچال که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و یکی از محصولات پرفروش می باشد یخچال پرده هوا است. این مدل یخچال ها در مدل ها و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال پرده هوا موتور پایین بدنه الکترواستاتیک این بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال پرده هوا موتور پایین بدنه الکترواستاتیک

یخچال پرده هوا موتور پایین بدنه الکترواستاتیک:

یخچال پرده هوا یکی از یخچال هایی است که برای هر سوپرمارکت و هایپر مارکت نیاز است و جز یکی از وسایل ضروری است. این نوع یخچال ها همانطور که گفته شد در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که هر فروشنده باید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نماید. اندازه این یخچال دو متر می باشد. موتور این یخچال در پایین یخچال قرار داده شده است. بدنه این یخچال از الکترواستاتیک می باشد که بسیار با کیفیت است.

مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این یخچال پرده هوا را سفارش دهید. داخل یخچال نور به اندازه کافی است و مشتری ها می توانند به راحتی مواد غذایی داخل آن ببینند.

در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است و جابجایی آن کار بسیار راحتی است. این یخچال بسیار زیبا است و هر جایی استفاده شود، مای جذابی به آن محل می دهد. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالایی است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. قطعات و وسایلی که برای ساخت این یخچال استفاده شده است بسیار با کیفیت و مرغوب است و خرابی آن بسیار کم است.

مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند و شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *