یخچال پرده هوای ۴ متری کمپرسور مرکزی

یخچال یکی از وسایل ضروری برای فروشگاه های واد غذایی است که باید حتما داشته باشند تا مواد غذایی داخل فروشگاه فاسد نشوئ. یخچال ها در انواع و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده اند. یکی از پر طرفدار ترین یخچال های موجود که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد، یخچال های پرده هوا است. این نوع یخچال ها نیز در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی شده اند که هر فروشگاه نسبت به نیاز خود تهیه می کند. در این مطلب به معرفی و بررسی یخچال پرده هوای ۴ متری کمپرسور مرکزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال پرده هوای ۴ متری کمپرسور مرکزی

یخچال پرده هوای ۴ متری کمپرسور مرکزی:

یخچال پرده هوا یکی از مدل های یخچال می باشد که برای تمام سوپرمارکت و هایپرمارکتت ها ضروری می باشد و حتما باید حداق یکی از این مدل یخچال ها را داشته باشند. این نوع یخچال ها بسیار زیبا و لاکچری است و هر فروشگاهی که داشته باشد نمای جذابی به خود می گیرد. اندازه این یخچال ۴ متر ایت و دارای کمپرسور مرکزی می باشد.

در ساخت این یخچال از قطعات و وسایل با کیفیت استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد و همچنین بدنه آن بسیار با کبفبت است و تمیز کردن آن بسیار ساده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این یخچال این است که داخل یخچال به اندازه کافی نور دارد و مواد غذایی که داخل آن قرار داده می شود به راحتی توسط مشتری دیده می شود.

در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که جابه جایی یخچال بسیار ساده می باشد. از این یخچال می توان در انواع هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی و… استفاده کرد و مناسب است.

مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد. شما از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *