یخچال مکعبی بدنه مشکی با کمپرسور اروپایی

یخچال مکعبی یک از مدل های یخچال است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. این نوع یخچال در رنگ ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکسی نسبت به نیاز و سلیقه خود باید اقدام به خرید نماید. در این مطلب از مجموعه وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال مکعبی بدنه مشکی با کمپرسور اروپایی بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال مکعبی بدنه مشکی با کمپرسور اروپایی

یخچال مکعبی بدنه مشکی با کمپرسور اروپایی:

این یخچال مکعبی از محصولاتی است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و یکی از محصولات پرفروش مجموعه است. رنگ بدنه این یخچال مکعبی مشکی می باشد و در ساخت آن از کمپرسور اروپایی استفاده شده است.

امروزه یخچال یکی از وسایل ضروری برای فروشگاه ها است و یخچال ها در مدل ها مختلف طراحی و ساخته شده است. در ساخت این یخچال مکعبی قطعات و وسایل بسیار با کیفیت استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. این محصول مانند تمام محصولات مجموعه وطن سرما دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

مجموعه وطن سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این یخچال را سفارش دهید.در ساخت این یخچال مکعبی از پایه های چرخدار استفاده شده است و جابه جایی آن بسیار آسان می باشد و همچنین دارای اندازه مناسبی می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند و در هر فروشگاهی می توان قرار داد. داخل این یخچال طبقه بندی شده است و فضای بسیار زیادی دارد و همچنین داخل آن نور به اندازه کافی دارد و مشتریان می توانند مواد غذایی داخل آن را به راحتی ببینند. شیشه هایی که در ساخت این یخچال به کار رفته است بسیار با کیفیت می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه وطن سرما با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *