یخچال ایستاده سوپرمارکتی دوطرف نما نوفراست

امروزه سوپرمارکت های بسیار زیادی در سطح شهرها وجود دارند که همه آنها برای نگهداری مواد غذایی به یخچال نیاز دارند. یخچال های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده اند که هرکدام دارای قیمت های متفاوت می باشد و این قیمت ها برا اساس مدل، اندازه و ویژگی های آنها تعیین می شود. در این مطلب از وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال ایستاده سوپرمارکتی دوطرف نما نوفراست بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده سوپرمارکتی دوطرف نما نوفراست

یخچال ایستاده سوپرمارکتی دوطرف نما نوفراست:

این یخچال ایستاده برای سوپر مارکت ها طراحی و ساخته شده است و هر دو طرف آن دارای نما می باشد که بسیار زیبا و لاکچری می باشد. این یخچال به خاطر زیبایی که دارد، در هر سوپرمارکت قرار بگیرد نمای جذابی به آنجا می دهد. در ساخت و طراحی این یخچال ایستاده از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد.

شیشه هایی که در ساخت این یخچال استفاده شده است بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد و همچنین بدنه این یخچال ضد زنگ می باشد و نسبت به آب حساس نیست. جنس بدنه این یخچال بسیار با کیفیت است و سرما را از خود عبور نمی دهد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این یخچال ایستاده دارای پایه های چرخدار می باشد و می توانید به راحتی آن را جابجا نمایید. اندازه این یخچال مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

داخل این یخچال طبقه بندی شده است و شما می توانید در هر طبقه چندین نوع مواد غذایی قرار دهید و همچنین داخل آن چراغ هایی قرار داده شده است و نور کافی دارد و مشتریان می توانند به راحتی داخل یخچال را ببیند.مجموعه وطن سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل از قیمت و کیفیت این یخچال را سفارش دهید.

مجموعه دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *