میز ذرت مکزیکی شیشه خم طرح رینگی

ذریت مکزیکی یکی از مواد غذایی می باشد که هم کودکان و هم بزرگسالان به آن علاقه دارند و بسیاری از افراد زمانی که به بیرون می روند دوست دارند ذرت مکزیکی بخورند. در نتیجه میز ذرت مکزیکی یکی از وسایلی است که به راحتی افراد می توانند در هر جایی با استفاده از آن به درآمد برسند. بسیار از مغازه های بستنی فروشی و یا رستوران ها و هر نوع مغازه دیگری از این میز استفاده می کنند تا به مشتریان خود ذرت مکزیکی بفروشند. بسیار از افراد در کنار پارک ها و شهربازی ها با استفاده از این میز ذرت مکزیکی به افراد می فروشند و کسب درآمد می کنند. حالا که از اهیمت این میز با خبر شدیم در ادامه می خواهیم با یکی از مدل های نیز ذرت مکزیکی یعنی میز ذرت مکزیکی شیشه خم طرح رینگی آشنا شویم. با ما همراه باشید.

میز ذرت مکزیکی شیشه خم طرح رینگی

میز ذرت مکزیکی شیشه خم طرح رینگی:

این میز دارای شیشه خم می باشد و طرح آن رینگی است. این میز ذرت مکزیکی همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار زیبا و لاکچری است و هرجایی قرار داده شود نمای جذابی به آن محل می دهد. همانطور که می دانید یکی از روش ها جذب مشتری استفاده از وسایل باکیفیت و زیبا است که هرکسی از این میز استفاده کند مشتری را به سمت خود جذب می کند.

در ساخت این میز ذرت مکزیکی از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت استفاده شده است و همچنین شیشه آن بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد.یکی از دلایل زیبایی این میز ترکیب رنگ هایی است که در ساخت آن استفاده شده است. ظروفی که در کنار این میز ذرت ارائه می شود تمام ضد زنگ می باشند و شست و شوی آنها بسیار راحت است.مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و دارای تضمین قیمت و کیفیت است. شما می توانید با اطمینان کامل این میز ذرت مکزیکی را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این میز را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت و امنیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *