فریزر درب استیل نوفراست با طبقات متحرک

فریزر یکی از وسایل اصلی آشپزخانه ها و رستوران ها می باشد که هرجایی باید داشته باشد.فریزر در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. هرآشپزخانه یا رستوران یا هر جای دیگر باید نسبت به نیاز خود یکی از مدل های فریزر را انتخاب و خریداری نماید. مجموعه وطن سرما دارای فریزر های مختلف در اندازه و مدل های مختلف است. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی یکی از این مدل ها یعنی فریزر درب استیل نوفراست با طبقات متحرک بپردازیم. با ما همراه باشد.

فریزر درب استیل نوفراست با طبقات متحرک

فریزر درب استیل نوفراست با طبقات متحرک:

این فریزر همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای اندازه بزرگی می باشد. بدنه و درب این فریزر از استیل ضد زنگ است و نسبت به آب حساس نیست. استسل که در ساخت این فریزر استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد. در طراحی این فریزر از طبقات متحرک استفاده شده است که به راحتی می توانید هرنوع مواد غذایی را داخل آن قرار دهید.

در ساخت این فریزر از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است، همچنین موتور این فریز قدرتمند می باشد و سرمی لازم را برای فریز کردن مواد غذایی فراهم می کند. این فریزر دارای پایه های چرخدار می باشد که بسیار باکیفیت و مقاوم هستند و همچنین می توانید به راحتی این فریزر را جابه جا کنید.

این محصول مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه وطن سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این فریزر را سفارش دهید.

مجموعه دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند. شما بعد از سفارش این فریزر، آن را در محل مورد نظر خودتان تحویل می گیرید.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *