فریزر بشکه ای مخصوص نگهداری بستنی/ فالوده / یخ در بهشت به صورت تک مخزن و چند مخزن

امروزه بسیاری از افراد از بزرگسالان گرفته تا کودکان علاقه بسیار زیادی به بستنی، فالوده و یخ در بهشت دارند. این مواد غذایی بسیار خوشمزه هستند و در بسیار از جمع های دوستانه از این مواد برای خوشگذرانی استفاده می شود. به همین علت در سطح شهر ها مغازه ها بستنی فروشی بسیار زیادی وجود دارند. یکی از وسایل ضروری برای این مغازه ها فریزر می باشد. فریزر در اندازه ،انواع و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. یکی از مدل های فریزر فریزر بشکه ای می باشد. در این مطلب از سایت وطن سرما می خواهیم به معرفی و بررسی فریزر بشکه ای مخصوص نگهداری بستنی/ فالوده / یخ در بهشت به صورت تک مخزن و چند مخزن بپردازیم. با ما همراه باشید.

فریزر بشکه ای مخصوص نگهداری بستنی/ فالوده / یخ در بهشت به صورت تک مخزن و چند مخزن

فریزر بشکه ای مخصوص نگهداری بستنی- فالوده – یخ در بهشت به صورت تک مخزن و چند مخزن:

فریزر بشکه ای یکی از فریزر هایی است که برای مغازه های بستنی فروشی مناسب می باشد. از این نوع فریزر ها برای نگهداری بستنی، فالوده و همچنین یخ در بهشت استفاده می شود. این فریزر این مواد را به صورت کاملا حرفه ای سرد نگه می دارد و از گرم شدن و خراب شدن آنها جلوگیری می کند. فریزر های بشکه ای به صورت تک مخزن و چند مخزن طراحی و ساخته شده است که هر مغازه باید نسبت به تعداد مشتریان خود اقدام به خرید نماید.

این نوع فریزر ها همانطور که مشاهده می کنید بسیار زیبا و لاکچری است و زمانی که در مغازه ها قرار می گیرد نمای جذابی به آن مغازه می دهد. در ساخت این فریزر های بشکه ای از قطعات و وسایل بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. مجموعه وطن سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه وطن سرما با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *