شیرسرد کن ۵۰۰ لیتری استیل نگیر با کمپرسور اروپایی

شیر سرد کن یک وسیله بسیار ضروری و کاربردی می باشد که برای بسیاری از مغازه ها نیاز است. شیرسرد کن در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکسی باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید این وسیله کند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی شیرسرد کن ۵۰۰ لیتری استیل نگیر با کمپرسور اروپایی بپردازیم.. با ما همراه باشید.

شیرسرد کن ۵۰۰ لیتری استیل نگیر با کمپرسور اروپایی

شیرسرد کن ۵۰۰ لیتری استیل نگیر با کمپرسور اروپایی:

شیرسرد کن های موجود در بازار دارای حجم ها متفاوتی هستند که هرکسی نسبت به حجم شیر خود اقدام به خرید می کند. حجم این مدل شیرسردکن ۵۰۰ لیتر می باشد. بدنه این محصول از استیل نگیر است و استیلی که در ساخت آن استفاده شده است بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد. در ساخت این شیرسرد کن از کمپرسور اروپایی بسیار با کیفیت استفاده شده است.

در طراحی و ساخت این شیرسرد کن از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. این شیرسرد کن مانند تمام محصولات مجموعه وطن سرما دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این شرسردکن را تهیه کنید.

در ساخت این شیرسردکن از پایه های چرخدار استفاده شده است که می توانید به راحتی این محصول را جابجا کنید. این شیرسرد کن برا فروشگاه های لبنیاتی، دامداری ها، بستنی فروشی ها و… مناسب می باشد. مجموعه وطن سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره 09120465214 یا 09120645215 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09120465213 در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *